Cały lejek sprzedażowy w jednym miejscu.
ClickUp aktywizuje zespół sprzedaży, łącząc wszystko, od śledzenia potencjalnych klientów po wdrażanie klientów i współpracę przy transakcjach w jednym miejscu.
- Wizualizacja rurociągu
- Śledzenie aktywności na koncie
- Współpraca przy transakcjach

Zaufało jej ponad 2 miliony zespołów

Automatyzacja
Zautomatyzuj procesy sprzedaży i szybciej zamykaj transakcje.
Zminimalizuj wprowadzanie danych i utrzymuj przepływ potencjalnych klientów przez pipeline dzięki automatyzacji. Automatycznie przydzielaj zadania w oparciu o każdy etap procesu, wyzwalaj aktualizacje statusu dla aktywności klientów i aktualizuj priorytety, aby ostrzec swój zespół, na czym należy się skupić w następnej kolejności.


CRM
Wizualizuj i zarządzaj swoimi procesami za pomocą elastycznego CRM.
Zarządzaj swoim zespołem sprzedaży, śledź potencjalnych klientów i zawsze znajdź swój następny ruch, aby nigdy nie przegapić okazji sprzedażowej. Dostosuj swój przepływ pracy, aby wizualizować cały pipeline na liście, tablicy Kanban, tabeli lub w dowolnym z ponad 10 widoków ClickUp.
Zadania
Zbieraj dane konta i śledź postępy transakcji.

Kwalifikuj potencjalnych klientów za pomocą niestandardowych formularzy.
Usprawnij proces przyjmowania zgłoszeń, organizuj dane odpowiedzi i automatycznie twórz zadania z markowych formularzy.

Wyeliminuj wąskie gardła dzięki pulpitom nawigacyjnym.
Zobacz, jak transakcje są śledzone w czasie, kto je zamyka i jak ogólnie radzi sobie Twój zespół. Wykresy Cumulative Flow, Burnup, Burndown i Velocity umożliwiają łatwą identyfikację przestojów.
Zadania i listy kontrolne
Twórz zadania z podzadaniami, aby każdy wiedział, co należy wykonać i przez kogo. Dodaj proste listy kontrolne, aby nakreślić każdy krok w realizacji większych zadań.

Komentarze
Zostawiaj komentarze do wszystkiego, przypisuj elementy działań, dodawaj dokumenty, tabele, zakładki i nie tylko, aby mieć do nich łatwy dostęp.

Statusy niestandardowe
Dostosuj statusy, aby Twój zespół wiedział, na jakim etapie znajduje się każde konto. Skorzystaj z gotowych szablonów lub zapisz własne, aby od razu rozpocząć pracę.

Czat
Współpracuj i czatuj w dowolnym miejscu w ClickUp. Wysyłaj załączniki, osadzaj HTML i Dokumenty Google, rozwijaj linki do zadań i nie tylko.

Dokumenty
Twórz dokumenty, wiki, SOP, propozycje i nie tylko. Ożywiaj je dzięki edycji tekstu sformatowanego, zostawiaj komentarze i współpracuj z zespołem w czasie rzeczywistym.

Obliczenia kolumnowe
Obliczaj pola numeryczne w widoku listy, aby szybko sumować wartości umów, określać całkowity koszt zamknięcia, przychody i nie tylko.

Szablony zadań
Zapisuj szablony typowych zadań ze szczegółami, osobami przypisanymi, datami, rozbudowaną edycją, listami kontrolnymi i nie tylko. Usprawnij swój proces, aby móc od razu przejść do działania.

Dowód i adnotacje
Sprawdzaj i dodawaj adnotacje do umów, plików PDF lub obrazów, aby uzyskać płynną informację zwrotną i zatwierdzenie.

Arkusze kalkulacyjne
Dodawaj szczegóły transakcji do pól, edytuj zbiorczo i eksportuj w dowolnym miejscu dzięki solidnemu widokowi tabeli ClickUp. Jest to idealny zamiennik dla nieporęcznego Excela lub Arkuszy Google.

Pola niestandardowe
Dodaj wszystkie informacje i dane potrzebne do wykonania zadania: punktację, liczby, budżety, listy rozwijane, obliczenia formuł i nie tylko.
